提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

三哥又無係度賣廣告,唔知都唔出奇丫
唉瘋出公仔好麻煩,成日彈黎彈去,仲要回覆個格仔成日去左最底 ...
ccwtitan 發表於 11/8/2012 08:43



要自己記低常用果啲用英文輸入打出黎,全部都係2個":"夾住啲英文字,我用手機都係咁做

TOP

因為你係"神手"
btf_bb 發表於 2012-8-11 11:24



    伸報,我是新手

TOP

搵日飲過先知
btf_bb 發表於 2012-8-11 11:21



    如果要飲你地要就下我,揀我屋企付近先得喇XD

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我舖頭後面條後巷好闊,訓係果度5會阻到行人或木頭車
btf_bb 發表於 11/8/2012 17:27



賤~~格~~

TOP

回復 45# btf_bb


    我唔飲得...

TOP

賤~~格~~
FeverMike 發表於 2012-8-11 17:37



    X2

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

你冇發覺冇"三叔"果名咩,知你唔飲得la
btf_bb 發表於 2012-8-11 18:19



    我可能衰過3叔

TOP