回復 47# vgbjack

係呀!因為女人機唔須要整噤大!放到1個240 2個280排已經足夠!

TOP

回復 49# i_djinn
師兄!重有得掟鏢架!
IMG_0767.JPG

TOP

回復 50# melody20541


    全港唯一最吹得既吹水冷王國!

TOP

回復  i_djinn
師兄!重有得掟鏢架!
gogogomp5 發表於 2012-7-22 16:41



   哇...你用如來神掌, 打個鏢把入牆??

TOP

回復 54# i_djinn

哈哈!!!!噤都比師兄諗到,師兄的確係醒!

TOP

師兄又一新作

TOP

越睇越似老麥炸薯條機
可以考慮增加煮食功能
反正cpu/gpu又勁熱

TOP

回復  i_djinn

哈哈!!!!噤都比師兄諗到,師兄的確係醒!
gogogomp5 發表於 2012-7-22 17:34



    其實我想問問你張桌球枱是跟美式尺寸?
塊布和鐵既撞擊球速會唔會同木枱好大分別??

TOP

回復 58# i_djinn

    其實相片中燒焊的枱係桌球枱的蓋,當唔打桌球時就放回,合體變返一張枱,打桌球時就張蓋打開摺腳,噤樣就可以有多一張枱比其他人用!
    本來無諗住POST 桌球枱的相,只係同黑人師兄傾開計想同佢講近排忙緊DIY 桌球枱先上兩張相, 桌球枱製作過程其實係無影過任何相的(無諗過POST出)
      桌球枱係用返製造桌球枱既用料來造的,只係四邊我用316不銹鋼製作襟用D,下面燒一個前後拉門既櫃,可以放什物,櫃下收四個轆方便移動!
      桌球枱尺寸係3呎X6呎,不是英式同美式(邊有噤大地方擺)

TOP

回復 56# ken125111


    師兄係呀又出D小勞作!

TOP