回復 50# adodb


    唔系咁大劑

TOP

回復 50# adodb


    唔明...點解會頂到?

TOP

回復 52# samtch


    應該係aus rog板 ram 插曹比較特別, 同一般底板唔同

TOP

本帖最後由 adodb 於 2012-1-16 13:38 編輯

開始洗冷排....我覺得洗冷排係一個好辛苦的工序....好麻煩,今次仲要洗3隻....

洗的過程無影相...
只有係之後試水果時影左幅
20120112_221740 (複製).jpg
因為好多野....所以分開左3次試水...其中一次無相
20120113_231549 (複製).jpg

之後就開如上冷排...
20120114_112613 (複製).jpg
20120114_111804 (複製).jpg
有位好好人既師兄幫我係pcs買左幾個 3pin 電擴板
20120114_134228 (複製).jpg

開始上fitting & 喉..
20120115_141839 (複製).jpg
20120114_142021 (複製).jpg
20120114_150324 (複製).jpg
20120114_150330 (複製).jpg
20120115_141802 (複製).jpg
20120115_141810 (複製).jpg

整條sata power cable...(其實係係 taobao 買的 )
20120115_225741 (複製).jpg
20120115_222143 (複製).jpg

上fan filter 同幫個箱上轆
20120115_155253 (複製).jpg

正當我諗住開始搞 mb cpu ram vga 果時..發現aqua ram block 上唔到係塊r4e 度
20120116_010140 (複製).jpg
20120116_011121 (複製).jpg
20120116_011130 (複製).jpg
20120116_010103 (複製).jpg

TOP

我洗排都係駁落條花洒喉
時快時慢 時冷時熱
時間長久就要睇師兄定力去到邊到先收手

TOP

回復 54# adodb


    M4E Z 也有同樣ram block問題

TOP

?? how come there were some white stain on the filter

TOP

回復 57# hk707


    之前試完水....仲有d水氣........

TOP

昨晚出左去買ram...
本來心郁郁想買夠32g....
但係因為我而家用16g都用唔盡(平時打下機上下網都係用左8g左右)
另外我覺得呢d超頻ram好唔抵買....明明我果4條 samsung 金條一樣可以跑到2133
而且間舖只剩下1 pack....所以最後救左我個銀包一命
20120116_212641 (複製).jpg

返到屋企就上 mb 同 cpu block
20120116_222611 (複製).jpg
20120116_235350 (複製).jpg

我用4分喉...不論喉又或者compression都十分大舊......
由mosfet > cpu > mb chipset 呢條路搞左我好多時間....
無論我點走....唔係條喉打哂摺就係唔夠位落喉
最後我用左幾舊90, 60, 30 度 + d-plug 來砌左條路
20120116_231023 (複製).jpg

今日等埋對ram block......我相信明天應該可以完工(應該 )......

TOP

昨晚出左去買ram...
本來心郁郁想買夠32g....
但係因為我而家用16g都用唔盡(平時打下機上下網都係用左8g左 ...
adodb 發表於 2012-1-17 11:36

ching隻箱真係大到無朋友.. .哈哈
期待你效能測試報告

TOP