alex29 當前離線
進階會員
原來是豪哥 raymond1688 發表於 2014-5-21 18:50
TOP
aqua哥請受小弟一拜…… pochaccoandxo 發表於 2014-5-21 18:51
kitjai0 當前離線
pochaccoandxo 當前離線
回覆 alex29 佢意思可能係當你死既 kitjai0 發表於 2014-5-21 21:17
我冇咁既意思,我專重你呀嗎 pochaccoandxo 發表於 2014-5-21 23:40
chris05 當前離線
幾時食糖水呢師兄 順便囉埋個水流計比你 alex29 發表於 2014-5-22 00:08
kimlam666 當前離線
有冇試過燒LINX 溫度?? kimlam666 發表於 2014-5-22 02:58
fatdumm 當前離線
冇,過幾日試下 chris05 發表於 2014-5-22 03:08