alex29 當前離線
進階會員
睇都興奮,呢D我一世都唔識欣賞 pochaccoandxo 發表於 2014-6-3 22:31
TOP
pochaccoandxo 當前離線
你唔去睇吓好難感受倒架 alex29 發表於 2014-6-3 22:35
冇血腥恐怖暴力,冇興趣 pochaccoandxo 發表於 2014-6-3 22:39
妖.............. alex29 發表於 2014-6-3 22:47
FeverMike 當前離線
Life is short, play hard!!
拆heatsinks及裝blocks冇乜好睇, 將會全部略過 D600原裝HDD架只可以裝3隻3.5"HDD, 風扇吹入 買件野. ... FeverMike 發表於 2014-2-4 12:29
()下() 當前離線
chris05 當前離線
4/6小量更新 FeverMike 發表於 2014-6-4 20:45
又係幾滴 pochaccoandxo 發表於 4/6/2014 21:07