又要走私....
melody20541 發表於 2012-6-10 10:40


走私就唔使,不過最緊要唔好俾佢地知個產品型號or名~
所以我好多野都無keep盒~~
有盒個d就係lucky既証明啦~

TOP

走私就唔使,不過最緊要唔好俾佢地知個產品型號or名~
所以我好多野都無keep盒~~
有盒個d就係lucky ...
tc3335 發表於 10/6/2012 11:09



見唔到盒真係入乜都得 XD

TOP

見唔到盒真係入乜都得 XD
FeverMike 發表於 2012-6-10 12:53


電腦野就立刻上機就唔多覺~
但周邊就........

TOP

電腦野就立刻上機就唔多覺~
但周邊就........
tc3335 發表於 2012-6-10 12:57


買左放係我到先囉...
之後我拎返比你話我唔岩用比你就OK啦

TOP

電腦野就立刻上機就唔多覺~
但周邊就........
tc3335 發表於 10/6/2012 12:57


通常週邊都襟頂過主要硬件,所以週邊野我一買就預自己用幾年
    haha...

TOP

買左放係我到先囉...
之後我拎返比你話我唔岩用比你就OK啦
melody20541 發表於 10/6/2012 14:26



呢招都唔錯 ^^"

TOP

回復 544# melody20541


    我通常話2手 個傻仔大平賣超值抵
自己就係個傻仔

TOP

買左放係我到先囉...
之後我拎返比你話我唔岩用比你就OK啦
melody20541 發表於 2012-6-10 14:26


師兄果然計仔多多~~

TOP

通常週邊都襟頂過主要硬件,所以週邊野我一買就預自己用幾年
    haha... ...
FeverMike 發表於 2012-6-10 14:40


佢只理價錢,用得耐唔耐唔係重點

TOP

呢招都唔錯 ^^"
FeverMike 發表於 2012-6-10 14:41


當然好啦我又可以用下

TOP