tc3335 當前離線
進階會員
又要走私.... melody20541 發表於 2012-6-10 10:40
TOP
FeverMike 當前離線
Life is short, play hard!!
走私就唔使,不過最緊要唔好俾佢地知個產品型號or名~ 所以我好多野都無keep盒~~ 有盒個d就係lucky ... tc3335 發表於 10/6/2012 11:09
見唔到盒真係入乜都得 XD FeverMike 發表於 2012-6-10 12:53
melody20541 當前離線
電腦野就立刻上機就唔多覺~ 但周邊就........ tc3335 發表於 2012-6-10 12:57
電腦野就立刻上機就唔多覺~ 但周邊就........ tc3335 發表於 10/6/2012 12:57
買左放係我到先囉... 之後我拎返比你話我唔岩用比你就OK啦 melody20541 發表於 10/6/2012 14:26
yaocc0456 當前離線
買左放係我到先囉... 之後我拎返比你話我唔岩用比你就OK啦 melody20541 發表於 2012-6-10 14:26
通常週邊都襟頂過主要硬件,所以週邊野我一買就預自己用幾年 haha... ... FeverMike 發表於 2012-6-10 14:40
呢招都唔錯 ^^" FeverMike 發表於 2012-6-10 14:41