raymond1688 當前離線
進階會員
新朵……快手哥^,^ chris05 發表於 2014-6-3 20:16
TOP
圍來細聲講呀嗎 pochaccoandxo 發表於 2014-6-3 20:16
alex29 當前離線
我知,aqua哥一早搞掂,佢是快槍手 raymond1688 發表於 2014-6-3 19:39
pochaccoandxo 當前離線
細聲講,大聲笑 raymond1688 發表於 2014-6-3 20:20
咦師兄 利害喎 你又知我係快槍手嘅 alex29 發表於 2014-6-3 20:23
夠彊就打番場 alex29 發表於 2014-6-3 20:24
佢偷睇你 pochaccoandxo 發表於 2014-6-3 20:25
pochaccoandxo 發表於 2014-6-3 20:25
無理由 响槍會咁耐都無見過佢 佢何來偷睇倒我呢 alex29 發表於 2014-6-3 20:32