其實我係怕入多過出去~因為下層空間不大~
tc3335 發表於 2012-6-9 07:59


就算少少正壓都唔怕...
冇咁大塵...

TOP

回復 521# melody20541


    豪哥一陣吃完飯整比你睇
吸同吹一起做

TOP

回復  melody20541


    豪哥一陣吃完飯整比你睇
吸同吹一起做
yaocc0456 發表於 2012-6-9 20:35

唔該池哥辛苦晒

TOP

下下去TB訂真係有d煩~
再加上我住東涌,運費變左HKD$37+30~
呼~~~~煩啊煩啊~ ...
tc3335 發表於 2012-6-9 10:10



    淘寶貝去你公司附近便利店

TOP

你口中嘅"核數師", 有人叫"海關", 有師兄稱之為"老虎", 我就叫佢做"水阻"...
都係一樣, 動少少腦筋就可以 ...
FeverMike 發表於 2012-6-9 19:12



    個個都會經歷男人之苦

TOP

個個都會經歷男人之苦
i_djinn 發表於 9/6/2012 22:55


其實我都唔算有"經歷"過, 因為未發生我已做足措施去預防

TOP

其實我都唔算有"經歷"過, 因為未發生我已做足措施去預防
FeverMike 發表於 2012-6-9 23:31



  你意思唔係變左人妖呀??

TOP

回復 527# i_djinn


你諗多左

TOP

回復  i_djinn


你諗多左
FeverMike 發表於 2012-6-9 23:34



   我係唸你少左..@@
你做足甚麼措施去預防

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP