melody20541 當前離線
進階會員
其實我係怕入多過出去~因為下層空間不大~ tc3335 發表於 2012-6-9 07:59
TOP
yaocc0456 當前離線
回復 melody20541 豪哥一陣吃完飯整比你睇 吸同吹一起做 yaocc0456 發表於 2012-6-9 20:35
i_djinn 當前離線
特級會員
下下去TB訂真係有d煩~ 再加上我住東涌,運費變左HKD$37+30~ 呼~~~~煩啊煩啊~ ... tc3335 發表於 2012-6-9 10:10
你口中嘅"核數師", 有人叫"海關", 有師兄稱之為"老虎", 我就叫佢做"水阻"... 都係一樣, 動少少腦筋就可以 ... FeverMike 發表於 2012-6-9 19:12
FeverMike 當前離線
Life is short, play hard!!
個個都會經歷男人之苦 i_djinn 發表於 9/6/2012 22:55
其實我都唔算有"經歷"過, 因為未發生我已做足措施去預防 FeverMike 發表於 2012-6-9 23:31
回復 i_djinn 你諗多左 FeverMike 發表於 2012-6-9 23:34
to_chan 當前離線
Banned