ching 動手能力好強
想請教你火牛包線果度24PIN有冇DOUBLE WIRE?
你係點處理DOUBLE WIRE?

TOP

回覆 41# elcr9

其實夾孖支要上下沖,所以普通夾鉗好難做到,命中率好低,以前我會條線預留番長d,用yy高脚去夾,中左先去修剪長度再做另一邊,但咁做會好浪費材料
現在我會先剪掉端子第一隻腳,2條綫扭一圈,唔夾,放銀錫
呢個過程冇影過相,我冇諗過有人會問呢d,已我舊post個張closeup係夾出來

TOP

本帖最後由 alex29 於 2016-10-19 22:47 編輯

我好期代你再次出嚟搞事.......................

TOP

回覆  elcr9

其實夾孖支要上下沖,所以普通夾鉗好難做到,命中率好低,以前我會條線預留番長d,用yy高脚 ...
franky7080 發表於 2016-10-19 18:58

Thank you!! 睇黎要自己練習下...
想自己包線都係因為TB訂做果D唔係好岩心水
手痕想自己整, 點知我隻ANTEC EDGE 24PIN有3條DOUBLE WIRE

TOP

回覆 44# elcr9

點樣唔岩心水?講來聽下

TOP

我好期代你再次出嚟搞事.......................
alex29 發表於 2016-10-19 22:42


Hihi aqua gor, 你呢句應該係我地講!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

請問師兄gentle typhoon 而家邊度有賣?

TOP

請問師兄gentle typhoon 而家邊度有賣?
aldanaa 發表於 2016-10-20 17:42


我見地庫有呀,2舊有找,我係tb買rmb$120 x6,量多淘有着數

TOP

本帖最後由 franky7080 於 2016-11-25 23:31 編輯

今朝0感到

TOP