回覆 40# kingleo666

我隻H100i都直頭好似你d圖咁d膠裂哂
好彩果時咁Q壞泵拎上去換左105
之後又咁Q唔夠位頂機箱放左...
我部機仲要係7*24....
真係睇到都流哂冷汗......

TOP

自組水冷一切靠自己上水前測試
上機後有問題自己負責無得怨

TOP

That's the reason why I don't use water cooling......

TOP

通常一體水冷果D接駁位因為節省成本好多都用膠套喉連接, 如果老化/裝配問題就會有機會漏水
相反自行組裝 ...
kingleo666 發表於 2015-10-16 16:06


agree

TOP

真係大件事

TOP

我用緊隻H100I GTX都有少少擔心出現同樣問題

TOP

本帖最後由 hkbaby 於 2015-10-19 19:33 編輯

聽大家咁講即刻CHECk  岩岩發現兩條裂哂

咁Q

係咪即刻吾好用? 唉又要大出血 兩隻GX7走吾甩

TOP

裂哂未漏水可唔可以拎上代理換

TOP

本帖最後由 hkbaby 於 2015-10-19 20:09 編輯
裂哂未漏水可唔可以拎上代理換
asdasdhk2 發表於 2015-10-19 19:39


換我都暫時唔敢用 套野成兩皮幾

我覺得已經唔關保唔保養事

用家係一般使用下而個水冷喉套因不明原因成個裂左

除非官方有解䆁原因同指引點先可以防止裂開 如果唔係我都係用番head sink

TOP

自組水larkooler用左5年都未出過事, 仲加過N次水
膠接駁真係好呀煙

TOP