回覆  alex29

又唔見水冷液可以貴過,水冷配件!
最貴都是20美金!1公升
仲要香港沒得買! ...
weatherboy 發表於 2015-8-26 12:04


對於呢位師兄 我真的認輸.............................................鳥

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

6W DDC....

另外360rad是240usd 1900HKD左右

http://site.ekwb.com/news/624/19 ... ormance-comparison/

壓到42度左右(4770k skip左佢),還是不太足夠(原本想仍可以壓到35-40度)

TOP

而家用緊swiftech h-240x加擋一個240mm薄排,諗緊入唔入呢支好

TOP

CLN9f_UWoAAxlaX.jpg CKvY00OWcAA-Ry6.jpg
想問下如果佢個冷頭可以拆出黎,其實佢仲算唔算係一體水
一體水應該係比人唔洗自己入水

TOP

回覆 46# pasupasu105
個人認為:一體水既定義係件水冷已經組合好,
顧客買返黎,唔洗自己組合,又或組合方法極單簡單。

TOP

回覆 47# 戀人未滿


    如果360係上面甘可以拆會唔會脫離左一體水定義
如果係甘設計我覺得只是一個冷排連泵
我之前以為係佢會出多個顯卡版一體水
而兩個的止水位可以連接
那同買散件自組好似差不多

TOP

回覆 48# pasupasu105
CM出過「高階」水冷,可以自己加水,咁果d叫唔叫一體水?

TOP

回覆 49# 戀人未滿
KU0129_1.jpg
是不是這個
即是我訂果隻360都要自己加水?
都唔緊要,買黎玩下

TOP