royho 當前離線
特級會員
我以為咁貴會免運費添, 你真係羨慕死我, 點先捕到亞馬遜EVGA直運 1112311123 發表於 2014-3-10 18:06
TOP
如果訂開能否順手 fatdumm 發表於 2014-3-10 18:09
fatdumm 當前離線
進階會員
my pleasure royho 發表於 2014-3-10 18:13
yiu81 當前離線
中級會員
god_snowman 當前離線
ridickidonky 當前離線
apple_100 當前離線
靚仔喎 c hing 唉.... 我覺得自己買左 cosmos 2 好 on居.. 想裝厚 360 都裝唔到 wayneho000 發表於 2014-3-11 11:22
gogogomp5 當前離線