我以為咁貴會免運費添,
你真係羨慕死我, 點先捕到亞馬遜EVGA直運
1112311123 發表於 2014-3-10 18:06


我都覺得奇, 兩個字: 符碌

TOP

如果訂開能否順手
fatdumm 發表於 2014-3-10 18:09


my pleasure

TOP

my pleasure
royho 發表於 2014-3-10 18:13


我買唔起你果張架...唔好嫌cheap就得~~
即刻去望望

TOP

我都想搭單訂張

TOP

修改後靚咗好多!!

TOP

有幾個師兄pm我問我頂排點裝420,其實750D頂係裝到420,但一定要薄排,如果裝360,可以裝45厚的排,希望可幫到大家

TOP

靚仔喎 c hing
唉.... 我覺得自己買左 cosmos 2 好 on居..
想裝厚 360 都裝唔到

TOP

綠水唔錯,幾靚

TOP

靚仔喎 c hing
唉.... 我覺得自己買左 cosmos 2 好 on居..
想裝厚 360 都裝唔到
wayneho000 發表於 2014-3-11 11:22


MOD 一 MOD , COSMOS變FIT佬~

TOP

夠簡潔,正支持師兄

TOP