btf_bb 當前離線
Banned
TOP
FeverMike 當前離線
Life is short, play hard!!
進階會員
人地都用緊2000F啦 人地都想解決D問題 你叫人換箱 咁有咩意思 咁做人冇進步架.. 去解決問題先係正路 (樓主我支持你 我係粗人 工程出生 有改箱上既問題 工具 我十卜你 應該仲有好多高手幫到你既 ) melody20541 發表於 20/4/2012 23:17
回復 FeverMike 我幾驚豪哥幾十版後先出手,到時真係搵到手軟 btf_bb 發表於 17/8/2012 23:49
回復 FeverMike 改到同你靜靜去幽會,呢個我知la 果日我就同池哥&TC開會 ... btf_bb 發表於 18/8/2012 00:09
melody20541 當前離線
回復 btf_bb 回復 melody20541 回復 yaocc0456 果時嘅melody好正氣, 唔知之後受左D咩刺激/挫敗/侵 ... FeverMike 發表於 2012-8-17 23:54
我要結識多D前輩指教我嘛 FeverMike 發表於 2012-8-18 00:15
davis19890227 當前離線
中級會員