本帖最後由 gogogomp5 於 2012-7-22 13:29 編輯

回復 37# yaocc0456

大師兄唔好笑我啦!你DIY的功夫才是皇道(三排連串一級作品,比我真的想不到 ),我好多野功夫都係半桶水,緊緊過關做到的!

TOP

回復  yaocc0456

大師兄唔好笑我啦!你DIY的功夫才是皇道,我好多野功夫都係半桶水,緊緊過關 ...
gogogomp5 發表於 2012-7-22 12:29



    師兄不使太謙,你的diy手工有目共睹,一絕,比齊料我都做唔到,真的

TOP

回復 36# FeverMike

好簡單的,只係在220V插位供電給火牛同相線去RELAY(9)中性線去(12),在RELAY(1)NC去測試制,(4)NC去泵的中性線,測試制第二接點去泵相線,RELAY(5)NO去泵相線,電腦火牛12V去RELAY(13)(14),當電腦開啟,火牛12V比電RELAY,便啟動水泵,電腦不啟動時,RELAY(1)NC比電測試制,只要按制水泵便會啟動!

遲點補圖!

TOP

回復  FeverMike

好簡單的,只係在220V插位供電給火牛同相線去RELAY(9)中性線去(12),在RELAY(1)NC去測試制 ...
gogogomp5 發表於 22/7/2012 13:09



咁都話簡單...

btw, 多謝解說,對我呢D又蠢又懶嘅人黎講,還是等你啲圖解

TOP

回復 42# raymond1688

謝謝師兄!其實我覺得自己算係好彩,身邊有朋友,有大型工具,同一些材料,如果唔係有好多東西我都無可能做到!(說真的,我自覺還有太多野未識要在其他人身上多學習!)

TOP

回復 44# FeverMike

黑人師兄!你見圗解就會覺簡單架啦!我講得唔好,先令你唔明
!

TOP

請問這是自製的?
可惜不是360的散熱排

TOP

成屋電腦嘢.....比老虎乸咆哮!!
billyduck 發表於 2012-7-21 03:07



   lol2..你咆返佢..

TOP

回復  bei6266
多謝師兄支持 !
師兄要睇DIY戶外燒烤爐,我都有
這個是02年DIY的戶外燒 ...
gogogomp5 發表於 2012-7-22 12:21



    真厲害...BBQ, 桌球都有...

TOP

師兄也是水王之一
FeverMike 發表於 2012-7-22 12:15


睇黎可以同吹水王國 合併了

TOP