我聽日DIY測試機試試個效果先~~
浪費左個前"lon"喔~~
tc3335 發表於 8/6/2012 22:23



如果你怕徙左個窿,把風扇裝出面夠唔夠位? 塊面板包唔包得晒?

TOP

   張圖好靚
第日搵你畫下先
yaocc0456 發表於 2012-6-8 22:26


多謝師兄......
你都有交過功課去TB架,應該都有一首好畫功呢

TOP

如果你怕徙左個窿,把風扇裝出面夠唔夠位? 塊面板包唔包得晒?
FeverMike 發表於 2012-6-8 22:32


個把係38mm厚來既呢~
前面板中間只有18mm厚,所以放唔落~
聽日試過如果效果唔太好,咁我就直接CXL佢啦~

TOP

回復 482# tc3335


    果D手畫像工程19圖

TOP

    果D手畫像工程19圖
yaocc0456 發表於 2012-6-8 22:39


唔會啊~~個自定圖案面板幾靚啊~
應該畫得ok既

TOP

個把係38mm厚來既呢~
前面板中間只有18mm厚,所以放唔落~
聽日試過如果效果唔太好,咁我就直接CXL佢啦~ ...
tc3335 發表於 8/6/2012 22:37


師兄我講明先, 我同你討論嘅嘢主要係靠感覺, 冇乜數據或往績支持架

2.jpg

我覺得你果把120x38mm風扇唔可以推到幾遠, 因為中間條風道會吹散左佢

TOP

本帖最後由 melody20541 於 2012-6-8 23:03 編輯
師兄我講明先, 我同你討論嘅嘢主要係靠感覺, 冇乜數據或往績支持架  



我覺得你果把120x38mm風扇 ...
FeverMike 發表於 2012-6-8 22:58


最主要都係比480多D生風.....
我叫佢咁做架....
係咪有意見

TOP

回復 485# tc3335


    CD位擋片同天窗圖案
係我睇緊唔知咩戲 剪下2張圖叫佢自己想像
我呢D地盆老粗邊到會畫

TOP

回復  tc3335


    CD位擋片同天窗圖案
係我睇緊唔知咩戲 剪下2張圖叫佢自己想像
我呢D地盆老粗邊到會畫 ...
yaocc0456 發表於 2012-6-8 23:03


又扮野
你邊到粗呢我唔覺既

TOP

回復 487# melody20541

因為下層咁樣排,應該要開背板走風~但我又唔想再去訂野住~
所以咪用一把扇諗推緊d熱氣去機後面個原PSU位 ...
tc3335 發表於 8/6/2012 21:59


豪哥你講得都冇錯, 我冇意思challenge你

我識野唔多靠估架

TOP