FeverMike 當前離線
Life is short, play hard!!
進階會員
我聽日DIY測試機試試個效果先~~ 浪費左個前"lon"喔~~ tc3335 發表於 8/6/2012 22:23
TOP
tc3335 當前離線
張圖好靚 第日搵你畫下先 yaocc0456 發表於 2012-6-8 22:26
如果你怕徙左個窿,把風扇裝出面夠唔夠位? 塊面板包唔包得晒? FeverMike 發表於 2012-6-8 22:32
yaocc0456 當前離線
果D手畫像工程19圖 yaocc0456 發表於 2012-6-8 22:39
個把係38mm厚來既呢~ 前面板中間只有18mm厚,所以放唔落~ 聽日試過如果效果唔太好,咁我就直接CXL佢啦~ ... tc3335 發表於 8/6/2012 22:37
melody20541 當前離線
師兄我講明先, 我同你討論嘅嘢主要係靠感覺, 冇乜數據或往績支持架 我覺得你果把120x38mm風扇 ... FeverMike 發表於 2012-6-8 22:58
回復 tc3335 CD位擋片同天窗圖案 係我睇緊唔知咩戲 剪下2張圖叫佢自己想像 我呢D地盆老粗邊到會畫 ... yaocc0456 發表於 2012-6-8 23:03
因為下層咁樣排,應該要開背板走風~但我又唔想再去訂野住~ 所以咪用一把扇諗推緊d熱氣去機後面個原PSU位 ... tc3335 發表於 8/6/2012 21:59