本帖最後由 inori 於 2019-6-26 11:31 編輯
又再整小小, 水箱改擺位, 最終換埋CPU BLOCK

黎梗要走線同埋執執D 喉
iamkit 發表於 2019-6-25 06:07 PM



我都估到你換埋CPU顏值第一
Velocity WS真係靚過POM果隻好多
不過D管睇落好似歪歪地咁

RAM顏色可以用AURA改

TOP

本帖最後由 iamkit 於 2019-6-26 11:55 編輯

回覆 31# inori
VELOCITY 重手好多
AURA 冇SHOW 條RAM, 以前用Z390 有既,
D 管用番之前果D, 所以長短差小小, 等梗新管到

TOP

回覆  inori
VELOCITY 重手好多
AURA 冇SHOW 條RAM, 以前用Z390 有既,
D 管用番之前果D, 所以長短差小小,  ...
iamkit 發表於 2019-6-26 11:54 AM


係啦全銅正好多價錢差唔多有得揀真係唔會揀acrylic/POM
我都煩惱緊,本身用緊EK-Velocity RGB Full Nickel
咁岩BP又出左R6EO既MB+CPU一體,我又心郁郁買左
但BP個CPU頭係acrylic蓋唔用佢個頭又用唔到塊導流板去塊VRM

G.SKILL官方好似有個Software可以control RGB有冇試過~?

TOP

回覆 33# inori

真好好難簡,VELOCITY 既質感係冇得輸.  BP D BLOCK 好似好膠咁,

一裝G SKILL 個SOFTWARE 就CRASH 晒, 其他粒都SHORT 埋

TOP

回覆 33# inori
我都有留意 好彩我用緊BP CPU BLOCK 如果唔係我都唔知岩唔岩位
BTW個一體你買幾錢

TOP

回覆  inori
我都有留意 好彩我用緊BP CPU BLOCK 如果唔係我都唔知岩唔岩位
BTW個一體你買幾錢 ...
marcusmw 發表於 2019-6-27 05:56 PM


佢個set CPU頭係"水流式"(唔知形容?)兩個G1/4孔距離係闊啲一頭一尾
你個BP頭同EK VELOCITY都係"噴射式",G1/4孔係個block中間入,另一個G1/4旁邊出
所以流塊導流板個孔係唔岩位
我諗我應該會用佢個mosfet果part算,個block用番EK,塊導流塊由佢唔用

買左TWD7420
見到你隔黎post話會買

TOP

回覆 36# inori
我驚破壞我個黑金theme

TOP

本帖最後由 iamkit 於 2019-11-11 10:14 編輯

換梗箱, 大屋搬細屋好頭痕, 機頂個排比d線頂住裝唔到

via HKEPC Reader for Android

TOP

睇來你要轉過D Ram, corsair RGB會正常D,Gskill一時一時,不過我就鍾意Gskill多D

TOP

回覆 39# Pppk


    等thankgiving thankgiving 打爆佢

TOP