回覆  nikkotsoi


1230V3 不可以超頻,就是風冷,最多都系80度。你現在還用240水冷。無理由去到 90度。你 ...
vg1234 發表於 2016-3-15 15:30

1230v3 用緊h2o 650 ,120水冷黎
全部野行default

尋日試 h100i +4790k 呢幾日咁凍,full load 連60 度都無啊


所以我覺得隻h2o 650 應該壞

TOP

本帖最後由 k37v1n 於 2016-3-15 23:28 編輯

回覆 30# 網際訪客 Untitled.png
可以響Setting>Layout度自己揀顯示乜野
P.S 我係用緊第一代H80 push and pull 室溫:29c

TOP

佢唔係焊接,,D熱根本散唔出黎,,積左CPU入面
同埋我本人覺得一體水不嬲效能係名大於實

TOP

回覆 32# k37v1n

CPU 只有 VID 沒有 Vcore, 底板上卻有 4 個不怎麼活動的 Vcore 參數

未命名.jpg

TOP

本帖最後由 ironhead 於 2016-3-16 00:11 編輯

我用Antec 920 full load  63度



TOP

本帖最後由 EyeOfMagic 於 2016-3-16 00:53 編輯

可能隻水冷有問題
曾經用過隻壞H2O 920 idle 水溫去到 46度
加上而加天氣凍 溫度唔應該會咁高
正常應該 idle 最多去到 3x度

而家用緊隻 H110i GT 1245v2 idle 水溫最多都係22.8度

TOP

入bios看看溫度啦,如果40度左右就正常。摸下個水泵看看動不動。如果水泵壞,溫度一定會升到down 機。

TOP

回覆 37# vg1234

BIOS 報40-42左右, 但待久了會上升至 50 度
而我摸完都感覺唔到個泵有無活動了, 可能是我的手指比較遲鈍

TOP

回覆 38# 網際訪客 [/b

水冷應該無問題,如果水泵有事,CPU溫度好快就超過80度。

TOP

用CPUZ看看Vcore。

TOP