s121687326 當前離線
中級會員
TOP
brian1024 當前離線
阿然
進階會員
siulungku 當前離線
地獄黑仔皇
Banned
小木瓜 當前離線
raymondtsang 當前離線
如果要pwm呢???gt1850pwm好似淘寶先有 洋蔥包 發表於 2013-3-15 22:25
GT1850及GELID Silm及wing 12pl 邊個會好D 排: Antec h2o 920 厚排 brian1024 發表於 2013-3-15 17:52
98a 當前離線