+ 2 最好用係   koolance 不過我冇用.
alex29 發表於 30/1/2013 21:42



咁你又知?

TOP

本帖最後由 alex29 於 2013-1-31 02:37 編輯
依到2000 UP,加加埋
埋   唔止3000
hihi二段ff 發表於 2013-1-29 18:06

其實之前我玩都係諗住$3000-$4000, 點知........................................(踏咗落個火坑)
師兄:樓住遲D就知架喇
咁你又知?
FeverMike 發表於 2013-1-31 00:53


師兄: 雖然我冇用佢 D 鎖咀, 但係我有用佢D快拔. 真係好擰好多.
EK  嗰D就擰到手指都爆.

TOP

本帖最後由 FeverMike 於 2013-1-31 07:14 編輯

回復 32# alex29

旋轉接頭同鎖咀超順

BP比EK更難扭,但BP好靚

TOP

hi..我都是新手....月尾先上...我想問下...如果只上 2 X 7970 ..用一個D5水泵加1 個240 冰排可以嗎?

TOP

hi..我都是新手....月尾先上...我想問下...如果只上 2 X 7970 ..用一個D5水泵加1 個240 冰排可以嗎? ...
kyosuke 發表於 31/1/2013 08:57



    1個D5冇應該冇問題,但1個240排可能好抆水

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

黑哥,禁一個360厚得5得呢,我都想知
btf_bb 發表於 31/1/2013 16:00



  

比個教學post您老人家參考

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

師兄: 有冇相可以Post出嚟欣賞下呢

TOP

我用緊2張680, 應該同7950熱量差不多,個人建議
1個排應該唔夠CPU+MB+RAMX8+DISPLAY+DISPLAY
最好落多個在DI ...
acer9999 發表於 2013-1-31 18:27

我只係顯卡先用水冷...我CPU已經用緊一體水冷 ,
不過我都唸住用2個240厚排 , 我唸夠!!

TOP