多謝咁多師兄賞面
估唔到重吸引到呢到D大師傅同各大師兄讚賞
小弟其實唔係乜工程佬 電腦就真係玩左都好多年, 同平時都鍾意玩下/整下呢樣個樣咁. 雖然玩水係第一次, 但包線就今次已經係第二次 今次除左鍍銀個D重新打過, 之前包落個D都無攪過. 同埋D線既走位同之前用一體水冷個時無變.
所以今次打過幾條鍍銀線, 用左只係大半日時間就攪好 至於D硬管size係 OD:14 / ID:12, 係RMB14@米/條, 淘番來既, 接頭係國產BARROW PRO, 都係淘既 其實我訂左6米=6條, 家下叫初步完成, 只係剩番半米未用 屈錯左用唔番個D都唔小 其中由冷排>Mosfet本來唔係咁走, 但浪費左成米幾都屈唔到, 先諗到而家係PSU下邊咁走
講番部機, 本來想星期五晚試機, 點知著機後隻SSD唔開心咁 攪到無得玩
星期六帶左佢去代理睇, 不幸地又話要等幾日, 無得即刻換
初步睇部機除左SSD罷工, 無得入WINDOWS, 其他都好似正常, 過左幾日都好彩唔見有漏水
著機入到BIOS, DBIOS detect到CPU係2x度, 底板3x度. 隻D5買左PWM版, 插係CPU個FAN位, BIOS見行緊15xx rpm.
希望快D可以攞番隻SSD, 正式開機行下 |