師兄唔好意思, 小弟唔太明你話既i/o位係邊個位 , 係咪指右邊mosfet塊冷頭

個塊野中間黑色個到 ...
syar 發表於 2013-1-25 15:05



le塊都上到水?

TOP

回復 1# syar


    支持.好整潔,好靚恭喜師兄~

TOP

我想問下硬管邊到買?

TOP

多謝咁多師兄賞面
估唔到重吸引到呢到D大師傅同各大師兄讚賞   

小弟其實唔係乜工程佬 電腦就真係玩左都好多年, 同平時都鍾意玩下/整下呢樣個樣咁. 雖然玩水係第一次, 但包線就今次已經係第二次 今次除左鍍銀個D重新打過, 之前包落個D都無攪過. 同埋D線既走位同之前用一體水冷個時無變.
所以今次打過幾條鍍銀線, 用左只係大半日時間就攪好  至於D硬管size係 OD:14 / ID:12, 係RMB14@米/條, 淘番來既, 接頭係國產BARROW PRO, 都係淘既   其實我訂左6米=6條, 家下叫初步完成, 只係剩番半米未用 屈錯左用唔番個D都唔小 其中由冷排>Mosfet本來唔係咁走, 但浪費左成米幾都屈唔到, 先諗到而家係PSU下邊咁走

講番部機, 本來想星期五晚試機, 點知著機後隻SSD唔開心咁 攪到無得玩
星期六帶左佢去代理睇, 不幸地又話要等幾日, 無得即刻換

初步睇部機除左SSD罷工, 無得入WINDOWS, 其他都好似正常, 過左幾日都好彩唔見有漏水
著機入到BIOS, DBIOS detect到CPU係2x度, 底板3x度. 隻D5買左PWM版, 插係CPU個FAN位, BIOS見行緊15xx rpm.

希望快D可以攞番隻SSD, 正式開機行下

TOP

多謝咁多師兄賞面
估唔到重吸引到呢到D大師傅同各大師兄讚賞   

小弟其 ...
syar 發表於 28/1/2013 11:07



睇師兄個post開心過睇廣告好多

TOP

回復 35# FeverMike

謝謝黑鬼師兄賞面

星期六已經見到你地班師傅回應, 可惜係屋企用ipad睇, 無得玩又出唔到温度報告比各位師分享, 攪到無乜心機寫字, 都係今朝返工用電腦一次過update下
各位師傅/師兄, 真係唔好意思, 早兩日唔能夠一一多謝大家, 同大家一齊吹下水

其實我都好心急想知個温度得唔得
如果唔得又要加快我個phrase 2 時間表

TOP

回復  FeverMike

謝謝黑鬼師兄賞面

星期六已經見到你地班師傅回應, 可惜係屋企用ipad睇, 無 ...
syar 發表於 28/1/2013 14:23




仲有好多phase等緊你

TOP

仲有好多phase等緊你
FeverMike 發表於 2013-1-28 17:31


呢樣明白
但budget有限. 唯有一步步來
下一步想加番D sensors
暫時心儀AQ5

TOP

見到都流口水

TOP

回復 16# chris05


師兄.

剛剛小試左15MIN FURMARK.
請教一下OK唔OK.
FurMark.jpg
Thermal Radar.jpg

謝謝

TOP