PUMP>240>CPU>gpu>120>tank

TOP

睇中左XSPC
貨品名稱: 超值水冷套裝




介紹:

    套裝包括

    接頭6個

    XSPC RAYSTORM 水冷頭 1個

    XSPC EX240 冷排 1個

    TFC 10/13 水管 1包 2.5米

    強力水泵 1個

    圓柱水箱 1個

     

    此套裝不包括風扇

    可自行購買也可在本店選購

    此水冷套裝的冷頭及冷排使用目前性價比最高的XSPC系列

    組裝容易絕對適合新手使用

    CPU 2600K超5Ghz 絕對可以壓在滿載65度以下

     

    加250元可以轉DP 1200水泵

    加450元可以轉D5 / DDC 水泵

TOP

再問野

以下邊個水道方向最好
PUMP>CPU>240>gpu>120>tank
PUMP>240>CPU>gpu>120>tank
PUMP 240>1 ...
ivanng213 發表於 2012-8-28 20:19



    你肯定是會用泵連水箱嘛?

TOP

你肯定是會用泵連水箱嘛?
davis19890227 發表於 2012-8-28 20:29



    而家對XSPC果套大D興趣

TOP

回復 30# ivanng213

機頂仲有120FAN位??

TOP

回復  ivanng213

機頂仲有120FAN位??
FeverMike 發表於 2012-8-28 20:35



    有

TOP

而家對XSPC果套大D興趣
ivanng213 發表於 2012-8-28 20:31



    如果是我,我會:
Pump+Tank>cpu>gpu>120>240>Pump+Tank
啲喉好似會好走啲
只是個人意見

TOP

而家對XSPC果套大D興趣
ivanng213 發表於 28/8/2012 20:31



越諗越玩得大,  自組吧!

TOP

我想知XSPC果套得唔得??

重有鎖咀果間有冇,D專有名詞唔明

TOP

越諗越玩得大,  自組吧!
FeverMike 發表於 2012-8-28 20:39



    讚成讚成

TOP