240 FOR 張590
360 FOR U (夠埋日後塊板都上block)

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

KL590 我搵唔到係咩黎..
RAYSTORM姐係CPU冷頭? --->
D5  --->  /
DDC --->
冷排用呢隻?? ---->

PCS同 ...
gn01934130 發表於 2011-10-10 23:31

http://www.performance-pcs.com/c ... p;products_id=30529
D野係呢度買得啦

TOP

D野係呢度買得啦
leungwaiyin 發表於 2011-10-11 17:20


用koolance 唔用XSPC??

TOP

本帖最後由 gn01934130 於 2011-10-11 17:55 編輯
240 FOR 張590
360 FOR U (夠埋日後塊板都上block)
simplekk 發表於 2011-10-11 17:02


我粒u 體質極差....
上4.5g 要1.4x
4.2g auto 長行打機幾個鐘會藍畫面..
4g auto 長行先無事...

同埋我宜家都係用緊H100..

block 係唔係姐係背版??

如果係..買個CPU 水冷頭唔包埋個背的??
240唔夠???

TOP

2個240或1個480就夠,我之前i7 930加壓上4GHz,再加GTX480超800MHz,用一個XSPC RX480就搞掂 ...
B-52 發表於 2011-10-11 17:08


咁我應該2個240會好d..
一個可以放背位..
一個放機頂..


令外有冇XSPC 同 koolance 既散熱比較睇睇@@?

TOP

回復 37# gn01934130

XSPC 同 koolance 既散熱比較找不到。
同其它的排在這裡。

http://www.xtremesystems.org/for ... e-Radiators-Roundup

TOP

回復  simplekk
咁c兄覺得一個360+個240定係
兩個240都已經夠??
gn01934130 發表於 2011-10-11 16:57



    得個架而已

TOP

回復 38# wanyiuchung

咁XSPC 同 koolance c兄們會推薦邊隻??

TOP