simplekk 當前離線
花醒知醉過 夢醒知虛空 ...
進階會員
TOP
B-52 當前離線
Banned
leungwaiyin 當前離線
中級會員
KL590 我搵唔到係咩黎.. RAYSTORM姐係CPU冷頭? ---> D5 ---> / DDC ---> 冷排用呢隻?? ----> PCS同 ... gn01934130 發表於 2011-10-10 23:31
gn01934130 當前離線
D野係呢度買得啦 leungwaiyin 發表於 2011-10-11 17:20
240 FOR 張590 360 FOR U (夠埋日後塊板都上block) simplekk 發表於 2011-10-11 17:02
2個240或1個480就夠,我之前i7 930加壓上4GHz,再加GTX480超800MHz,用一個XSPC RX480就搞掂 ... B-52 發表於 2011-10-11 17:08
wanyiuchung 當前離線
samtch 當前離線
回復 simplekk 咁c兄覺得一個360+個240定係 兩個240都已經夠?? gn01934130 發表於 2011-10-11 16:57