所以我唔識啦,件件買都價值不菲
pochaccoandxo 發表於 2014-3-28 08:52


慢慢一步一步嚟吖嘛 我都係咁喇

TOP

慢慢一步一步嚟吖嘛 我都係咁喇
alex29 發表於 2014-3-28 19:57



    咁我第一步都幾難行

TOP

咁我第一步都幾難行
pochaccoandxo 發表於 2014-3-28 20:01


洗唔洗我推下你呢

TOP

洗唔洗我推下你呢
alex29 發表於 2014-3-28 20:07



    唔使啦,我氣數已盡

TOP

AQUA哥整線材料係邊買

TOP

AQUA哥會唔會出番個做線教學

TOP

AQUA哥整線材料係邊買
pochaccoandxo 發表於 2014-3-28 21:08


架生=深水歩
物料=淘寳

TOP

你果D物料=淘吳到呀

TOP

AQUA哥會唔會出番個做線教學
()下() 發表於 2014-3-28 21:45


師兄 我呢D考天才架咋 一D都唔入流
何來教學丫

TOP

師兄 我呢D考天才架咋 一D都唔入流
何來教學丫
alex29 發表於 2014-3-28 22:13



    要既,等我D細學下野呀嗎

TOP