再請教一下,
我見之前有師兄收到排之後用牙擦擦锈~我應該都會做,
咁洗排同BLOCK需要用咩清潔劑?~能否教教我 ...
fatdumm 發表於 2013-6-26 22:47


http://www.hkepc.com/forum/redirect.php?goto=findpost&ptid=1782950&pid=27309009

TOP

回復  fatdumm
用檸檬酸洗應該可以(有D CHING是用萬潔靈)
ok041094 發表於 2013-6-26 22:49


開水?~

TOP

回復 302# fatdumm
檸檬酸粉開水...來洗...
也可以參考黑鬼洗法
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D3

TOP

回復  fatdumm
檸檬酸粉開水...來洗...
也可以參考黑鬼洗法
ok041094 發表於 2013-6-26 23:05



    我都係鍾意用滾水碌,支持黑人

TOP

唔通我眼花,我睇來睇去都見唔到教人洗排

TOP

唔通我眼花,我睇來睇去都見唔到教人洗排
fatdumm 發表於 2013-6-26 23:23


#6

TOP

唔通我眼花,我睇來睇去都見唔到教人洗排
fatdumm 發表於 26/6/2013 23:23



   

你啱,真係冇教人洗排,只係影下自己洗排相

TOP

#6
royho 發表於 2013-6-26 23:35


thx,睇到了,

Cheap雞減震膠<===請問喺咪用左冇咁嘈?~

TOP

thx,睇到了,

Cheap雞減震膠
fatdumm 發表於 26/6/2013 23:51



   

其實唔用都唔會嘈,除非用暴力扇

我用減震膠原意係唔比佢漏風 & 當彈戒用

我自己諗出黎,未必啱架

TOP

回復  fatdumm
檸檬酸粉開水...來洗...
也可以參考黑鬼洗法
ok041094 發表於 2013-6-26 23:05



    我都係係759買洗水煲既檸檬酸洗

TOP