有冇興趣入門
    TB野入門200~300HKD,已經毒左幾十個人買了
hgcjeffrey 發表於 2012-8-19 05:29



    十幾人先啱

TOP

有冇興趣入門
    TB野入門200~300HKD,已經毒左幾十個人買了
hgcjeffrey 發表於 2012-8-19 05:29


你個毒精 引我唔到既
講真我係街  我唔聽歌既

TOP

你個毒精 引我唔到既
講真我係街  我唔聽歌既
melody20541 發表於 2012-8-19 05:39



    試過你就會自動自覺咁比錢架喇

TOP

試過你就會自動自覺咁比錢架喇
hgcjeffrey 發表於 2012-8-19 05:48


係喎 買個比女王都好  
你呢排有冇TB先

TOP

係喎 買個比女王都好  
你呢排有冇TB先
melody20541 發表於 2012-8-19 05:52



    我要幫FD淘多5條,我女王都用緊,讚不絕口

TOP

我要幫FD淘多5條,我女王都用緊,讚不絕口
hgcjeffrey 發表於 2012-8-19 05:55

有冇圖睇下同幾銀呀

TOP

有冇圖睇下同幾銀呀
melody20541 發表於 2012-8-19 05:59



    已PM

TOP

本帖最後由 melody20541 於 2012-8-19 06:16 編輯
已PM
hgcjeffrey 發表於 2012-8-19 06:03


D 低智能電話都岩用
岩用就幫我搞搞佢

TOP

D 低智能電腦都岩用
岩用就幫我搞搞佢
melody20541 發表於 2012-8-19 06:08


有部電話or MP3,識插入去就用到架喇,不過帶上耳仔度會有d唔同,要過耳仔的,你要邊款?

TOP

有部電話or MP3,識插入去就用到架喇,不過帶上耳仔度會有d唔同,要過耳仔的,你要邊款? ...
hgcjeffrey 發表於 2012-8-19 06:10


邊款....唔識喎
IE80 同IE8 有咩分別

TOP