剛剛問左代理果邊都說把所有相片及損毀情況用email回覆再把個案轉交到carsoir跟進. ...
samng1982 發表於 2015-10-12 11:45


最好成部機拎上去等佢攪( 唔好拆開 )

TOP

回覆 13# samng1982

咁樣會唔會不了了之

TOP

希望代理肯賠啦

TOP

本帖最後由 tuyylihk 於 2015-10-12 14:51 編輯

一年半...我個用左兩年半好彩未有事

不過近排發現個燈唔識箸
(好鬼耐冇開過機殼,雖然透明側版又唔會特登望枱底,係前幾日要望望底板debug燈先發現...)

順便問問有冇人記得保養幾耐

TOP

可以換新mb喇
970同cpu都應該冇事既

TOP

回覆 23# odecheung88

其實都唔係代理賠,係Corsair賠俾佢,不過要代理做野

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

can claim for the motherboard and display card ?

TOP

回覆 26# fatjaileung


    佢賠係賠散熱?定係因漏水整壞既都原數賠償?

TOP

我係jumbo聽砌機d人講
Corsair水冷漏水會全數賠返所有壞左既硬件,不過要寄個水冷過去corsair 地址比佢check左先

TOP