新手留名學野+3^,^
chris05 發表於 2015-2-12 22:49


Chris兄小心又痕

TOP

2年就要換水冷配件 ?
sorry 應該問養化左最好都係換 ?
另外水冷頭 / display card 水冷頭係唔係好容易養化 ?

TOP

2年就要換水冷配件 ?
sorry 應該問養化左最好都係換 ?
另外水冷頭 / display card 水冷頭係唔係好容易養化 ...
loklok0823 發表於 13/2/2015 04:59


其實整套野除左膠喉外,無野要換架,現在水冷件造功咁好又足料
用佢4~5年都無問題~
氧化方面,Block裡面無問題既,除左有小小coolant d色素殘留外,同小小甩Coating print外
主要都只係影響外觀,如果有時間,其實用清潔濟就可以整甩佢地架啦

今次換野純粹係因為電腦硬件要換,所以先順便換埋者,並非功能上既問題~~
e個亦係好多玩DIY水冷既玩家既做法

TOP

e到好多高手扮新手啊~~

TOP

新手留名學野+3^,^
chris05 發表於 12/2/2015 22:49


師兄唔係暫時退場嘛?

TOP

本帖最後由 loklok0823 於 2015-2-13 16:27 編輯
其實整套野除左膠喉外,無野要換架,現在水冷件造功咁好又足料
用佢4~5年都無問題~
氧化方面,Block裡面 ...
tc3335 發表於 2015-2-13 11:55



明白了 .
我見到EKWB 有 980 G1 GAMING 水冷頭賣 . 不過一買就要買2個BLOCK .
依D 卡係唔係一定要FULL COVER ?
760T 機箱 , 1050W 火牛 . 我想外置一隻火牛剩係比水冷系統/風扇如何 ?

TOP

明白了 .
我見到EKWB 有 980 G1 GAMING 水冷頭賣 . 不過一買就要買2個BLOCK .
依D 卡係唔係一定 ...
loklok0823 發表於 13/2/2015 16:24


我唔大明白,唔好意思,請問點解要買2個BLOCK????

其實用Full cover會好d既,因為GPU Ram都可以Cool埋,
之前5850時代,用過萬用版GPU Block,d ram就用返GC-Exteme + 銅散熱片~
唔打機都還好,一打機就頂唔住啦~不過現在技術好左,或者唔會再出現e種情況既~

應該唔使啦,一個pump加6~10把風扇最多都係食你50W~60w(請向專家查証)
我諗應該唔使加牛吧~~

TOP

新手留名學野

TOP

我唔大明白,唔好意思,請問點解要買2個BLOCK????

其實用Full cover會好d既,因為GPU Ram都可以Cool埋, ...
tc3335 發表於 2015-2-13 16:58


因為行SLI

TOP

因為行SLI
loklok0823 發表於 15/2/2015 08:38


喔喔,明白了

玩水冷一向都係付出多架呢,次次賣返張卡出去就當個block係贈品咁送埋出去架

其實亦都因為咁大工程同強制消費,我套X58先可以用咁耐咋,唔係可能我已婚X58->x79->x99啦~

TOP