可愛老坑 當前離線
進階會員
新手留名學野+3^,^ chris05 發表於 2015-2-12 22:49
TOP
loklok0823 當前離線
中級會員
tc3335 當前離線
2年就要換水冷配件 ? sorry 應該問養化左最好都係換 ? 另外水冷頭 / display card 水冷頭係唔係好容易養化 ... loklok0823 發表於 13/2/2015 04:59
新手留名學野+3^,^ chris05 發表於 12/2/2015 22:49
其實整套野除左膠喉外,無野要換架,現在水冷件造功咁好又足料 用佢4~5年都無問題~ 氧化方面,Block裡面 ... tc3335 發表於 2015-2-13 11:55
明白了 . 我見到EKWB 有 980 G1 GAMING 水冷頭賣 . 不過一買就要買2個BLOCK . 依D 卡係唔係一定 ... loklok0823 發表於 13/2/2015 16:24
61345464 當前離線
我唔大明白,唔好意思,請問點解要買2個BLOCK???? 其實用Full cover會好d既,因為GPU Ram都可以Cool埋, ... tc3335 發表於 2015-2-13 16:58
因為行SLI loklok0823 發表於 15/2/2015 08:38