回覆  fatdumm


人地嚮百毒水冷吧公開講(踵然有一半喺射比D想平又要靚又要正嘅準水友), 我都喺轉過嚟咋 ...
w4and14094 發表於 2014-7-31 20:21


佢入左大量某品牌既貨 , 梗喺話其他唔好

TOP

本帖最後由 w4and14094 於 2014-7-31 20:57 編輯

回覆 21# fatdumm


唔關事, 喺一D好明顯嘅問題, 而且各行各業都有
比如商家壓價搞到廠家要自降生產成本(偷工減料)
又或者客仔想平又要求多多(X街客)

呢D問題一向都有, 但喺可能最近幾年國內多左人玩水(尤其喺礦工多左), 商家又開多左令市場兢爭大左, 問題開始浮現

本來想賺多D或者想平喺人之常情, 但喺有時候唔好去咁盡, 好似李+X咁乜賺到盡咁就無謂啦

TOP

本帖最後由 YO 於 2014-7-31 20:59 編輯

回覆 19# gm167maki


    Barrow 係咪冇水冷頭,得喉咀果d??

TOP

回覆  gm167maki


    Barrow 係咪冇水冷頭,得喉咀果d??
YO 發表於 2014-7-31 20:54

Barrow冇水冷頭咖

Btw
我想問大家d南橋水冷頭係咩牌子(intel 用)
我剩係見到bykski有

TOP

本帖最後由 LI-CC 於 2014-8-1 02:08 編輯

我琴日都裝左Bykski水冷,用左兩日,未有報告

TOP

Barrow冇水冷頭咖

Btw
我想問大家d南橋水冷頭係咩牌子(intel 用)
我剩係見到bykski有 ...
derrickleung65 發表於 2014-8-1 00:17


講真 接頭就用B記啦
B記係中國都叫勁個D
我寧願比多小小去買B記
都唔用咩 Bykski

同埋上中國既論壇睇過
好似幾易漏水 有時仲會Fitting唔fit個位

TOP

回覆 26# 00140999


    B記是什麼牌字??

TOP

回覆  00140999


    B記是什麼牌字??
YO 發表於 2014-8-1 02:38


Barrow

TOP

本帖最後由 YO 於 2014-8-1 02:49 編輯

回覆 28# 00140999


    XD 原來係咁~~唔該晒~~

TOP

回覆  00140999


    XD 原來係咁~~唔該晒~~
YO 發表於 2014-8-1 02:46

唔好因為平而去買 ..當然平有平玩
但因小失大就唔係咁好啦...

TOP