係唔知訂加運要幾耐,心急人一向唔等得~

TOP

回復 21# chungchungip

師兄想要乜&數量??

TOP

呢9把我要用晒,但有把藍色好野(我認為)多左,12cm
FeverMike 發表於 2014-2-28 16:01

想試下鐵扇

TOP

想試下鐵扇
SKYLINE000 發表於 28/2/2014 16:57




咁你要自己攪一攪喇

TOP

回復  chungchungip

師兄想要乜&數量??
FeverMike 發表於 2014-2-28 16:55



    想要你果種紅色,請問有LED嗎?
今次主題係火燒後欄,一次過換埋紅色喉

TOP



咁你要自己攪一攪喇
FeverMike 發表於 2014-2-28 17:01

呢隻有12cm就好

TOP

想要你果種紅色,請問有LED嗎?
今次主題係火燒後欄,一次過換埋紅色喉 ...
chungchungip 發表於 28/2/2014 17:07


without led

TOP

呢隻有12cm就好
SKYLINE000 發表於 28/2/2014 17:07



no 12cm

TOP

本帖最後由 FeverMike 於 2014-2-28 17:12 編輯
想要你果種紅色,請問有LED嗎?
今次主題係火燒後欄,一次過換埋紅色喉 ...
chungchungip 發表於 28/2/2014 17:07


rv12led_04[1].jpg

rv12led_03[1].jpg


http://www.performance-pcs.com/c ... e42c3e8d2479825c97e

TOP

no 12cm
FeverMike 發表於 2014-2-28 17:09

買把試下都好

TOP