chungchungip 當前離線
進階會員
TOP
FeverMike 當前離線
Life is short, play hard!!
SKYLINE000 當前離線
中級會員
呢9把我要用晒,但有把藍色好野(我認為)多左,12cm FeverMike 發表於 2014-2-28 16:01
想試下鐵扇 SKYLINE000 發表於 28/2/2014 16:57
回復 chungchungip 師兄想要乜&數量?? FeverMike 發表於 2014-2-28 16:55
鋁 咁你要自己攪一攪喇 FeverMike 發表於 2014-2-28 17:01
想要你果種紅色,請問有LED嗎? 今次主題係火燒後欄,一次過換埋紅色喉 ... chungchungip 發表於 28/2/2014 17:07
呢隻有12cm就好 SKYLINE000 發表於 28/2/2014 17:07
no 12cm FeverMike 發表於 2014-2-28 17:09