又學野呀

TOP

恭喜水區巴打發財  
馬年第二擊 (舊酒新瓶)起動

預計10日内完成
alex29 發表於 2014-1-31 00:23


10日就搞得掂~快手~
留名等師兄教路~

TOP

回復 22# fatdumm

唔好玩我喇 Ching 有好多嘢重要跟你學就真

TOP

回復  fatdumm

唔好玩我喇 Ching 有好多嘢重要跟你學就真
alex29 發表於 2014-1-31 03:47


我識鬼咩~

TOP

回復 12# FeverMike

黑哥你下留...............

TOP

支持+1 , 加油呢^^

TOP

回復 25# alex29


   

馬年第一個鬧我

TOP

留名丫XDD新年快樂`

TOP

咁多位祝新年逗多d利士up下部水機
brian1024 發表於 31/1/2014 01:07



    唔洗派就偷笑啦仲豆??
你估班友好後生呀

TOP

回復 29# kimlam666

Ching 講出心底話

TOP