ridickidonky 當前離線
中級會員
TOP
laosmiaale 當前離線
回復 laosmiaale 我諗你上唔上水都要大執走線 wayneho000 發表於 2014-1-18 00:05
回復 laosmiaale 係!?!?! 咁你要買過個機箱喇 中塔 COSMOS SE 都幾靚仔架 大塔 corsair 900d 都好正 ... wayneho000 發表於 2014-1-18 00:59
simplekk 當前離線
花醒知醉過 夢醒知虛空 ...
進階會員
凡事總要搭出第一步 其實你睇到咩位唔明可以上黎問,不過定力要夠,呢度好多毒王 ... simplekk 發表於 2014-1-18 09:45
肥寶 當前離線
回復 laosmiaale 1體 antec 620 肥寶 發表於 2014-1-19 13:04