冇呀, 我係"蒸餾水"支持者
FeverMike 發表於 2013-5-25 23:46



   有乜紅管好睇?? 就黎要清潔下機箱..

TOP

回復 21# i_djinn


   

PMed for your reference

TOP

本帖最後由 alex29 於 2013-5-26 00:11 編輯
有無玩呢支水呢??
i_djinn 發表於 2013-5-25 23:34


有用緊呀師兄 有乜問題

What do u like in pink??
FeverMike 發表於 2013-5-25 23:45


師兄: 你知我講D乜嘅

TOP

有用緊呀師兄 有乜問題



師兄: 你知我講D乜嘅
alex29 發表於 26/5/2013 00:09



   

我好蠢架

TOP