yaocc0456 當前離線
進階會員
TOP
felixku 當前離線
回復 felixku 我都系夾3/4pin風扇多 yaocc0456 發表於 2012-3-21 22:22
hgcjeffrey 當前離線
joe712 當前離線
前提係D風扇要有PWM先得,而家大多數C-HING用的GT1850都冇,要上淘寶買o個D先有。 ... hgcjeffrey 發表於 2012-3-22 15:02
PWM 12CM都有唔少選擇 而當中用係冷排上我較為推AKASA同CM XtraFlo joe712 發表於 2012-3-23 00:25