回復 20# felixku


    我都系夾3/4pin風扇多

TOP

回復  felixku


    我都系夾3/4pin風扇多
yaocc0456 發表於 2012-3-21 22:22


都係一樣預多少少,仲有,隻鉗上面有粒鏍絲,用嚟調較力度,你到手自己先試試...

TOP

前提係D風扇要有PWM先得,而家大多數C-HING用的GT1850都冇,要上淘寶買o個D先有。

TOP

前提係D風扇要有PWM先得,而家大多數C-HING用的GT1850都冇,要上淘寶買o個D先有。 ...
hgcjeffrey 發表於 2012-3-22 15:02


PWM 12CM都有唔少選擇
而當中用係冷排上我較為推AKASA同CM XtraFlo

TOP

PWM 12CM都有唔少選擇
而當中用係冷排上我較為推AKASA同CM XtraFlo
joe712 發表於 2012-3-23 00:25


我用白蝠,都無問題...

TOP

回復 24# joe712


    係有唔少選擇,但效能同嘈音平衡黎講,用係冷排一定係GT1850咁姐

TOP

回復 25# felixku


    當然唔會有問題啦

TOP