回復  boyo3


thank you for your reply

唔信我唔緊要 ,但請相信你的眼睛
...
hgcjeffrey 發表於 2012-4-5 23:12


我指件野品質唔可信

TOP

回復 271# boyo3


    其實冇咩可唔可信,都係跳線試水用,未買哩舊時都係用鐵線OR萬字夾跳線,仲危險啦,
    而家一插就係,方便好多,哩件野唔會有咩危險性既風險。

TOP

回復 271# boyo3


我都有用無問題,可以放心

死都我死先

比起我之前用電線跳好好多

講真

TOP


想問問, 中間果條膠喉迫死左之後,
如果兩張card之間"zone"開左, 個o-ring會唔會有個力芒死條SLI膠喉

TOP

要用力先分得開,不過唔知如果有水係入面,有地心吸力既情況下頂唔頂到

TOP

要用力先分得開,不過唔知如果有水係入面,有地心吸力既情況下頂唔頂到 ...
hgcjeffrey 發表於 2012-4-8 21:24


唔好介意長氣問問請教
你set好左之後, 如果大力拉下佢, 會唔會zone,
係唔係個設計只有o-ring迫死?

TOP

本帖最後由 hgcjeffrey 於 2012-4-8 21:31 編輯

回復 276# davideminem

唔會鬆,一係甩,一係緊,因為係用o-ring迫死,所以一鬆就等於甩左
個設計係只有o-ring迫死,如果係成日會郁到張卡都係唔好用喇
不過c47會安全n倍用2條o-ring迫死,不過可以見到既膠管就少左

TOP

回復  davideminem


我諗c47會安全n倍,不過可以見到既膠管就少左
hgcjeffrey 發表於 2012-4-8 21:27


明白, 萬分感謝

TOP

回復 278# davideminem


    香港BITSPOWER你問下有無貨 我掃佐40幾粒

TOP

回復 279# yaocc0456


    其實可以E-MAIL比佢,要D咩野,之後星期三佢會帶貨比你

TOP