回復 1# davis19890227

D角個個都介個龍 要搵野補返再噴油

TOP

如果俾我我會再介大啲,介走啲介多左果啲走,要注意,將近到彎位果陣就要收機,用鐵鋸片人手介再買支半圓鐵錯執一執靚曬

TOP

回復  davis19890227


    杲D師兄比人毒得多
依家毒返人
yaocc0456 發表於 15/8/2012 00:31



果個唔係師兄,係師傅

TOP

本帖最後由 ccwtitan 於 2012-8-15 13:03 編輯
果個唔係師兄,係師傅
FeverMike 發表於 2012-8-15 10:03



   好彩我係學師仔黎咋XD唔係又俾人擺上枱XD

TOP

好彩我係學師仔黎咋XD唔係又俾人擺上枱XD
ccwtitan 發表於 15/8/2012 13:02



呢度冇階級觀念架   

TOP

好彩我係學師仔黎咋XD唔係又俾人擺上枱XD
ccwtitan 發表於 2012-8-15 13:02



    你都算學師仔?

TOP

師兄們,雙水道Bump連水箱有什麼介紹啊?

TOP

你都算學師仔?
davis19890227 發表於 2012-8-15 14:50



    我係公司係人都叫我鈗仔架咋,可想而知我身份幾咁低微啦XD

TOP

回復 257# davis19890227


    好睇就KOOLANCE吧...冇得揀...

TOP

我係公司係人都叫我鈗仔架咋,可想而知我身份幾咁低微啦XD
ccwtitan 發表於 2012-8-15 14:54



    叫你做仔可能因為你比人地年紀細,年齡同工作能力不一定成正比

TOP