jeffrey ching 你個POST沉左落去;
幫你頂番上來先;
重未執完線....??
如果有時間POST 一下, 你D冷 ...
martinzero 發表於 2012-3-26 22:14


佢去左台灣.......
我都等緊佢帶D好野返黎

TOP

成套水冷用左幾錢?

TOP

佢去左台灣.......
我都等緊佢帶D好野返黎
melody20541 發表於 2012-3-26 22:32


OH....台灣女仔好熱情喎,
會吾會忘記左帶你D好野呀medoly ching  ...XD

TOP

回復 251# melody20541


佢去8日7夜無咁快返
我都等佢幫我,影相CORSAIR600T上水記等佢影左就放上黎比大家睇

TOP

回復 250# martinzero


    Thank you for your attention,
    因為想執到整齊D,左度又度都度唔掂

TOP

回復 252# 大喊包


    講錢傷感情

TOP

回復  大喊包


    講錢傷感情
hgcjeffrey 發表於 2012-4-4 17:41


我比個預算自己

TOP

回復 257# 大喊包


    睇你要上幾多樣野,要平定要靚囉,基本上用晒最TOP既野都唔洗1皮(不含機箱硬件)

TOP

回復  大喊包


    睇你要上幾多樣野,要平定要靚囉,基本上用晒最TOP既野都唔洗1皮(不含機箱硬件) ...
hgcjeffrey 發表於 2012-4-4 18:12


如果有你一半,我已經滿足

TOP

回復 259# 大喊包


    1皮內一定OK,同埋大部份都係團購貨,已經慳左唔少

TOP