火山? 下面呢個??



好耐之前燒CPU/RAM用
FeverMike 發表於 2013-12-4 23:36


死火山
btw我發現好師兄鐘意將d物資掉上床影放或者放喺度...

TOP

出手啦師兄~
唔好等啦~
fatdumm 發表於 2013-12-4 21:46



    唉…好難

TOP

唉…好難
raymond1688 發表於 2013-12-5 08:35


過年獎勵下自己囉~

TOP

好多米

TOP

好多米
samtch 發表於 2013-12-5 11:49


你仲唔出手~

TOP

師兄張卡燒雞GPU都只係41度, 多排溫度真係差好多~不過見VRM 都有成47度好似比我重高, 會唔會係VRM D PAD 貼得唔好??
CPU 如果你4770K其實49度左右應該差唔多呢個溫度 不過唔知師兄有冇超CPU呢??

TOP

過年獎勵下自己囉~
fatdumm 發表於 2013-12-5 09:58



    d600好難入屋企

TOP

回復 246# roid2000

CPU是3770K 未超...
CPU都不太打算超了,因為超不起...
另外VGA等水道完善之後flash 破解版 bios
Vram 問題應該不太大...因為在70度之內都可以了

TOP

回復 244# samtch
你先多米呀

TOP

回復 249# ok041094


  think twice before flash
Someone burn his card after flash in the display card forum

TOP