本帖最後由 davis19890227 於 2012-8-14 13:02 編輯

回復 240# kivanbb


  啫係毒已中...

TOP

回復 230# melody20541


   成個下半身都係.....
好彩唔係星河水......閃粉仲難搞

TOP

回復  kivanbb


  啫係毒已中...
davis19890227 發表於 2012-8-14 13:00



    萬事俱備,只欠東風

TOP

萬事俱備,只欠東風
kivanbb 發表於 2012-8-14 13:45


我而家日日都
萬事俱備,只欠收工
一收工邊度都唔去,反屋企Mod線

TOP

回復 231# ccwtitan


    真係好佩服你有咁既心機

TOP

回復  ccwtitan


    真係好佩服你有咁既心機
ming_y0224 發表於 2012-8-15 00:09



    所以無論從買料到安裝都要好有耐性,如果唔係真係財散人安樂,不過水區好有愛,好多師兄都好肯教嘢,幫手同比意見!真係唔該曬

TOP

回復 246# davis19890227


    杲D師兄比人毒得多
依家毒返人

TOP

回復 247# yaocc0456


    誰
不過我連自己細佬都毒

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

請勿開名,謝謝
btf_bb 發表於 2012-8-15 00:48



    原來是…

TOP