kimlam666 當前離線
進階會員
TOP
FeverMike 當前離線
Life is short, play hard!!
raymond1688 當前離線
回復 raymond1688 難得鍾意,真係冇理由錯過 FeverMike 發表於 2013-12-4 15:43
ok041094 當前離線
笑如曇花,愁似怒風,汝愁蓋笑,吾無能也
fatdumm 當前離線
D600用來上水我都鍾意 raymond1688 發表於 2013-12-4 15:08
#218個c Fu,都係用白水,你睇下佢個post kimlam666 發表於 2013-12-4 15:33
回復 fatdumm 沒問題...我張GPU也只是40度內的... ok041094 發表於 2013-12-4 18:34