回復 220# hgcjeffrey


    眼不見為靜便好xdxd

TOP

本帖最後由 mansing 於 2012-3-13 01:25 編輯

決定換機箱~
可唔可幫我砌張EK List (連水箱), 我想同xspc 對比下個價錢同效能.
(我上youtube睇, xspc 個一體pump 箱, pump 聲都幾大.) :(

TOP

本帖最後由 hgcjeffrey 於 2012-3-13 04:32 編輯

c-hing決定換咩機箱未?
其實有冇話預幾多budget?如果要靜真係D5最靜,D5+TOP已經900左右(一步到位的PUMP)。
必須o既大概都係咁,款式可以照自己喜歡既改,
ek_list01.JPG
不過冷排我都係比較建議用XSPC,我自己就覺得冷排唔洗一定用返同一隻牌子,我同c-hing你一樣,全非部野都用同一牌子,係冷排唔係,冷排咩牌子都係黑色一舊,唔洗咁在意。
如果水樽你ok可以用一體水樽

TOP

回復 121# davideminem

不過搵尼搵去都搵唔到佢果隻原廠界碟
davideminem 發表於 2012-2-28 16:42



    PCS都有得買了

TOP

本帖最後由 mansing 於 2012-3-13 23:31 編輯

回復 223# hgcjeffrey

Thank you so much, :D

我諗, CaseLase MAGNUM M8 Case.
接受你建議, 冷排都就訂XSPC, 但是應該是 240, 360?

TOP

回復 225# mansing

買得MAGNUM M8 Case 當然360啦

TOP

回復 225# mansing


    當然係360啦,既然個箱都放得落

TOP

本帖最後由 mansing 於 2012-3-14 04:46 編輯

回復 227# hgcjeffrey


但用厚冷排貴多400蚊, 考慮下先. 除左同師兄們團購外, 仲可以係邊到可以訂? 官網/ performance?
Ek 黑色水管好似唔係四分厚管, 邊到可以揾到黑色四分厚管?
有無諗過幫條水管帶套? :P

TOP

本帖最後由 hgcjeffrey 於 2012-3-14 13:43 編輯

回復 228# mansing

但用厚冷排貴多400蚊, 考慮下先.

    薄排都有360,不過你買得MAGNUM M8,就唔好在意o個$400
    xspc ec同rx冷排比較,如果係1800風速下只係差0.3度左右,係薄好過厚,
    但如果低過1200轉,厚排會好過薄排好多
    (以上比較只限於xspc ex 同rx 系列)

除左同師兄們團購外, 仲可以係邊到可以訂? 官網/ performance?
   我list出黎o個張香港全部有得買,機箱就要上返官網訂,計埋運費係預4千啦

Ek 黑色水管好似唔係四分厚管, 邊到可以揾到黑色四分厚管?
check pm plz

有無諗過幫條水管帶套? :P

你係指彈弓?
係指彈弓的話,如果你用厚喉基本上唔洗用,防非c-hing你個人喜好啦。
套彈弓係令條喉冇咁易摺,通常薄喉先用。

TOP

ching 你用DREMEL 4000戒機箱的時間
部野個頭係吾係根機果個

TOP