放晒D水用番風冷囉~
fatdumm 發表於 2013-12-3 03:47



    冇錢買返HS

TOP

冇錢買返HS
ivanng213 發表於 2013-12-3 03:52


我有個,借住比你先

TOP

師兄~塊阿四番黎未啊~?
等睇你再表演~
fatdumm 發表於 2013-12-3 03:37

應該呢一兩星期會返黎
我依家想叫三叔幫我訂一隻呢隻正野返落黎香港
睇下得唔得
http://www.youtube.com/watch?v=J ... zTPtXGA&index=1
正到無倫
小弟有極度嚴重既強逼症
一日唔放到成個機箱全部都係冷排
一日都驚部電腦會爆炸
電腦大爆炸啊

TOP

本帖最後由 kimball 於 2013-12-3 04:30 編輯
師兄~塊阿四番黎未啊~?
等睇你再表演~
fatdumm 發表於 2013-12-3 03:37

希望今次生生性性唔好又中終極神雷,睇過Review,3326B667有大雕又有雷,一半半機會

TOP

本帖最後由 GentleSilenT 於 2013-12-3 07:34 編輯

回復 213# kimball


睇條片隻野好似指紋採集器

TOP

希望今次生生性性唔好又中終極神雷,睇過Review,3326B667有大雕又有雷,一半半機會
...
kimball 發表於 2013-12-3 04:24


4930k

TOP

我個粒3328a988

TOP

應該呢一兩星期會返黎
我依家想叫三叔幫我訂一隻呢隻正野返落黎香港
睇下得唔得

正到無倫
小弟有 ...
kimball 發表於 2013-12-3 04:13


咁KIMBALL應該自己設計個箱~

唔怕,如果雷U實有人接~

TOP

D600用來上水我都鍾意

TOP

D喉走得亂左d好似
可以再汁下

TOP