淘緊gt1850

有冇ching要,可以一齊訂
ivanng213 發表於 2013-3-23 04:17



    我要一把.THX

TOP

而加溫度有好嗎

TOP

而加溫度有好嗎
jackymaychan 發表於 2013-3-28 03:53



    非常好呀

打機唔過50度

燒機都係唔過60,
不過而家隻blackice重係fanless,加埋gt1850溫度應該更正

TOP

您終於達成心願

TOP

本帖最後由 ivanng213 於 2013-3-29 03:07 編輯
您終於達成心願
jackymaychan 發表於 2013-3-29 02:45
今次都係神推鬼"own"咁係咁買

初頭想換7970,點知我放左厚排唔夠位,咁見7870xt都係1899咪買

原來呢個先係開始,7870xt係超唔到ge,二黎幾熱下。。我mod2把wing9都冇用嘅情況下,就想上埋水啦
咁岩收到黑人ching隻block,咁就誤打誤撞完成左幾個願望。。最後就當然唔該哂3叔比齊料我上毒


不過最緊要都係btf_bb 黑人 兩位cfu教我先搞得掂

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復  ivanng213

oh my god又有我份
btf_bb 發表於 2013-3-29 04:02
我果陣開post話2k budget買larkooler

唔知最後變左4分厚set,而家諗返真係正確,一步到位

升級又方便,冇你地點得

TOP

今次都係神推鬼"own"咁係咁買

初頭想換7970,點知我放左厚排唔夠位,咁見7870xt都係1899咪買

原來呢個先 ...
ivanng213 發表於 29/3/2013 03:05



我都係向你學習

TOP

99%完成,等緊D 3mm led






TOP

回復 219# ivanng213


    影相同 一位師兄一樣
睇得好舒服

TOP