頂應該不夠位放...打算放在mon旁邊好了,因為位都幾多下

TOP

師兄SET好野泥WOR
不過大家都係用i7 同R9 290
真係要用到兩個480排咁高級??
我現時個EK DCP4.0 水泵加 EK PE360超密薄排(三把G1850)都可以壓到 R9 290 @1135/1375 在46~50度(玩BF4視風扇速度以定) 待機28~30度左右
CPU反而冇我想像咁好
4.3Ghz /3.9 uncore/2133 ram  @ v1.264
只可以壓到65~70度(Prime 95 Large FFT)
Prime Small FFT 最高會上到78~80度
希望師兄有時間可以分享下溫度成績等我見識見識

TOP

本帖最後由 kimball 於 2013-12-3 00:09 編輯
頂應該不夠位放...打算放在mon旁邊好了,因為位都幾多下
ok041094 發表於 2013-12-2 23:58

明白,等一月尾新年再搞,多謝師兄告知,另外恭喜師兄你上水

TOP

師兄SET好野泥WOR
不過大家都係用i7 同R9 290
真係要用到兩個480排咁高級??
我現時個EK DCP4.0 水泵加 EK P ...
roid2000 發表於 2013-12-2 23:59



    亂答一下
我用2600k OC 4.4 +HD7870XT
420 x1 140 x3(大約=420x2)
cpu idle 26~28, full load 60
gpu idle 31, full load 35

TOP

明白,等一月尾新年再搞,多謝師兄告知,另外恭喜師兄你上水
kimball 發表於 2013-12-3 00:02


師兄~塊阿四番黎未啊~?
等睇你再表演~

TOP

亂答一下
我用2600k OC 4.4 +HD7870XT
420 x1 140 x3(大約=420x2)
cpu idle 26~28, full load 60
gp ...
ivanng213 發表於 2013-12-3 01:37


咁涼..IVAN大師教教小弟

TOP

咁涼..IVAN大師教教小弟
fatdumm 發表於 2013-12-3 03:37



    開到個窗大一大,之後拆哂D側版就得

TOP

開到個窗大一大,之後拆哂D側版就得
ivanng213 發表於 2013-12-3 03:39


呢排不嬲冇用側板...近排箱都冇用

TOP

呢排不嬲冇用側板...近排箱都冇用
fatdumm 發表於 2013-12-3 03:41



    以前開電腦間房好暖,而家就唔得lu

TOP

以前開電腦間房好暖,而家就唔得lu
ivanng213 發表於 2013-12-3 03:44


放晒D水用番風冷囉~

TOP