ok041094 當前離線
笑如曇花,愁似怒風,汝愁蓋笑,吾無能也
進階會員
TOP
roid2000 當前離線
中級會員
kimball 當前離線
頂應該不夠位放...打算放在mon旁邊好了,因為位都幾多下 ok041094 發表於 2013-12-2 23:58
ivanng213 當前離線
ivan..
師兄SET好野泥WOR 不過大家都係用i7 同R9 290 真係要用到兩個480排咁高級?? 我現時個EK DCP4.0 水泵加 EK P ... roid2000 發表於 2013-12-2 23:59
fatdumm 當前離線
明白,等一月尾新年再搞,多謝師兄告知,另外恭喜師兄你上水 kimball 發表於 2013-12-3 00:02
亂答一下 我用2600k OC 4.4 +HD7870XT 420 x1 140 x3(大約=420x2) cpu idle 26~28, full load 60 gp ... ivanng213 發表於 2013-12-3 01:37
咁涼..IVAN大師教教小弟 fatdumm 發表於 2013-12-3 03:37
開到個窗大一大,之後拆哂D側版就得 ivanng213 發表於 2013-12-3 03:39
呢排不嬲冇用側板...近排箱都冇用 fatdumm 發表於 2013-12-3 03:41
以前開電腦間房好暖,而家就唔得lu ivanng213 發表於 2013-12-3 03:44