DirtyBear 當前離線
Banned
TOP
weatherboy 當前離線
DeFiniLoGy 當前離線
進階會員
回覆 DirtyBear 貴而不實 weatherboy 發表於 2015-7-9 14:26
9s9s9 當前離線
中級會員
回覆 DirtyBear 係事實,買咁貴沒用,電子壞就壞,大不了換,有咩所謂。三年就要升級一次零件。 ... weatherboy 發表於 2015-7-9 18:09
enam 當前離線
初級會員
tkgmomosheep 當前離線
bearx 當前離線
Charleslaume
回覆 DirtyBear 顯卡水冷頭貴到死! 第一次裝竟然沒漏水,我不明白你們為何漏水, 如果你們玩高階水冷,應該 ... weatherboy 發表於 2015-9-7 13:24