只是帶塊板上去嗎?要連埋粒U嗎?
umvue 發表於 2014-8-19 11:33 AM


U同板分開
帶上去, 理由都係開唔到機
試完會換或者過幾日有結果
U應該換比你, 板就...有D難度

TOP

正常黎講唔會流失- -

TOP

如果我攞H100去代理,可以問他換風冷的嗎?

TOP

如果我攞H100去代理,可以問他換風冷的嗎?
umvue 發表於 2014-8-20 21:25



    冇 應該要+錢

TOP

有俾返粒壞U我

我諗U真係壞左,因為我自己用新的P9X79測過,過唔到CPU燈 ...
umvue 發表於 2014-8-18 23:18



   有沒對過你粒U 去之前同去之後ATPO  FPO

TB 好多壞U賣嫁

TOP

經過兩個月的奔走,U,板,顯卡,水冷都換了

有趣的是,在我的堅持下,Altxxh肯H100換RM550牛

現在大團圓結局了,謝謝大家的關心

TOP

經過兩個月的奔走,U,板,顯卡,水冷都換了

有趣的是,在我的堅持下,Altxxh肯H100換RM550牛

現在大團圓結局了 ...
umvue 發表於 2014-10-27 04:47 PM

正丫,拎出黎賣啦,水冷區師兄有冇折扣?

via HKEPC Reader for Android

TOP

正丫,拎出黎賣啦,水冷區師兄有冇折扣?

via HKEPC Reader for Android
唐賓南紀念中學 發表於 2014-11-2 09:57


不賣啦,加多幾千砌部X79俾老豆上網算

TOP

x79上網用

TOP

我隻H100又岩岩壞左.....
情況同你一模一樣....
我懷疑係咪個泵壞左?
因為我入到windows睇(load得超慢..cpu過百度,行1.2Ghz only(3930k))
個泵得1xx-3xx rpm
隻h100顯示自己104度...

唔知可唔可以直接rma比corsair呢?唔想去altxxh

TOP