唐賓南紀念中學 當前離線
http://cdn.userbenchmark.com/r
進階會員
只是帶塊板上去嗎?要連埋粒U嗎? umvue 發表於 2014-8-19 11:33 AM
TOP
jasonng314 當前離線
中級會員
umvue 當前離線
00140999 當前離線
如果我攞H100去代理,可以問他換風冷的嗎? umvue 發表於 2014-8-20 21:25
asdasdhk2 當前離線
有俾返粒壞U我 我諗U真係壞左,因為我自己用新的P9X79測過,過唔到CPU燈 ... umvue 發表於 2014-8-18 23:18
經過兩個月的奔走,U,板,顯卡,水冷都換了 有趣的是,在我的堅持下,Altxxh肯H100換RM550牛 現在大團圓結局了 ... umvue 發表於 2014-10-27 04:47 PM
正丫,拎出黎賣啦,水冷區師兄有冇折扣? via HKEPC Reader for Android 唐賓南紀念中學 發表於 2014-11-2 09:57
pochaccoandxo 當前離線
inori 當前離線
Sony A7R3
特級會員