講事實,many people die,never see u die
講笑,5準嬲
btf_bb 發表於 2012-8-30 01:27


唔彩你

TOP

回復  ivanng213


    您又知
jackymaychan 發表於 2012-8-30 23:52



    我記得rv02同果隻野好甲

TOP

我個機箱好好,一個540排就足夠有多
我都係行一個cpu同埋gpu,我諗到時個温度很定會好好

TOP

您整好之後記得上黎同呢道d  師兄分亨下
jackymaychan 發表於 2012-8-30 23:50



    一定啦,















其實要各位ching繼續教我

TOP

我個機箱好好,一個540排就足夠有多
我都係行一個cpu同埋gpu,我諗到時個温度很定會好好 ...
jackymaychan 發表於 2012-8-30 23:55



    我就要mod箱先勁

最多應該整到360+240+240+120

TOP

其實我係呢邊偷師偷左三個月,先至玩水,我唔係玩效能,而係玩温度
如果玩效熊,我不如將四千炆放係張卡到,因為呢邊啲ching 比較高啲
所以我係呢邊學下嘢,誰不知,中左毒,卡卡

TOP

咁你而加諗住点丫?

TOP

咁你而加諗住点丫?
jackymaychan 發表於 2012-8-31 00:00



    而家只上1隻240薄,如果遲D上埋gpu就會加隻240厚

TOP

其實我係呢邊偷師偷左三個月,先至玩水,我唔係玩效能,而係玩温度
如果玩效熊,我不如將四千炆放係張卡到 ...
jackymaychan 發表於 2012-8-30 23:59



    我係到都睇左冇2年都有1年ga la
不過只得概念,實際要諗多好多

TOP

点解唔一次過攪既,到時候加加減減會好嫲煩嫁喎

TOP