回復 185# melody20541


    唔似

TOP

回復 189# melody20541


    ek哩隻水樽太多窿,
    有粒stop fitting冇上實,
    好彩唔係隻牛上面o個枝

TOP

回復 180# alexander18


    c-hing久等喇,thx!
    報告應該都要等下喇,psc左新風扇

TOP

回復  anonymoushk

小小花絮
hgcjeffrey 發表於 9-3-2012 20:21

ching...你都係砌報機ja...唔洗好似幫部機影硬照咁呀...

TOP

回復 194# alexander18


    既然器材本身有係度,梗係影得好D比大家睇啦

TOP

ching真係整得好靚

TOP

回復 190# hgcjeffrey


    有米學生哥
當之無愧

TOP

回復  alexander18


    既然器材本身有係度,梗係影得好D比大家睇啦
hgcjeffrey 發表於 9-3-2012 20:49

唉...好有錢呀...ching...我呢d窮人...

TOP

回復 190# hgcjeffrey


    呢枝野 我就唸起個由細玩到大同村兄第
要4000個大洋押金先肯借 無計啦我呢D地盤老粗系咁上下

TOP

神帖
我無言了
學到野!
THANKS!

TOP