pochaccoandxo 當前離線
進階會員
回覆 pochaccoandxo 係邊個位漏水呀? YO 發表於 2014-7-31 17:00
TOP
回復 pochaccoandxo 咁d接頭o唔ok? derrickleung65 發表於 2014-7-31 17:01
w4and14094 當前離線
中級會員
用bykski記得自己拆開冷頭落密封膠 另外最近x寶風雲mod老闆對國產貨有D微言,雖無點名批評但都喺小心D好 ... w4and14094 發表於 2014-7-31 18:01
YO 當前離線
YO先生
回覆 pochaccoandxo X寶風雲 mod係咩黎?? YO 發表於 2014-7-31 19:05
kimlam666 當前離線
造工好少少,請用barrow fatdumm 發表於 31/7/2014 16:16
fatdumm 當前離線
gm167maki 當前離線
造工好少少,請用barrow fatdumm 發表於 2014-7-31 04:16 PM