回覆  pochaccoandxo


    係邊個位漏水呀?
YO 發表於 2014-7-31 17:00



    邊位

TOP

回復 pochaccoandxo

咁d接頭o唔ok?
derrickleung65 發表於 2014-7-31 17:01



    接頭未用過

TOP

用bykski記得自己拆開冷頭落密封膠

另外最近x寶風雲mod老闆對國產貨有D微言,雖無點名批評但都喺小心D好

TOP

用bykski記得自己拆開冷頭落密封膠

另外最近x寶風雲mod老闆對國產貨有D微言,雖無點名批評但都喺小心D好 ...
w4and14094 發表於 2014-7-31 18:01



    好1彩未出事就發現,唔係就真係多得佢唔小

TOP

回覆 14# pochaccoandxo


    X寶風雲 mod係咩黎??

TOP

回覆  pochaccoandxo


    X寶風雲 mod係咩黎??
YO 發表於 2014-7-31 19:05



    TOBO商店名

TOP

造工好少少,請用barrow
fatdumm 發表於 31/7/2014 16:16



    X2

TOP

用bykski記得自己拆開冷頭落密封膠

另外最近x寶風雲mod老闆對國產貨有D微言,雖無點名批評但都喺小心D好 ...
w4and14094 發表於 2014-7-31 18:01


講到你同佢好似有關喺咁喎

TOP

造工好少少,請用barrow
fatdumm 發表於 2014-7-31 04:16 PM


   
系囉、轉Barrow啦
其實Barrow經已好平,無謂為左戈少少數目而擔憂
正所謂一分錢一分貨,到時出左事你成套機收皮反而得不償失

TOP

本帖最後由 w4and14094 於 2014-7-31 20:40 編輯

回覆 18# fatdumm


人地嚮百毒水冷吧公開講(雖然有一半喺射比D想平又要靚又要正嘅準水友), 我都喺轉過嚟咋

TOP