回覆  JayHon


似係師兄loop中有氣泡,所以Radiator既銅管/片氧化。

氧化會令到水既酸性升高,所以Mayhe ...
DeFiniLoGy 發表於 2014-7-19 19:41


我係用ICE DRAGON先會變色
呢家用MAYHEMS就冇咁既情況喇

TOP

回覆 11# JayHon


Ice dragon 係Mayhem既Ice dragon?

你係用黎Mayhem Pastel White?

TOP

我係用ICE DRAGON先會變色
呢家用MAYHEMS就冇咁既情況喇
JayHon 發表於 2014-7-19 19:59



    我白冇變色呀,紅色就勁D

TOP

回覆 11# JayHon


冇野,明曬。

因為Mayhem自己有一隻Ice Dragon就係用Nano Silver Cyrstal 做道熱體的

Mayhem一向都係首選嫁啦,其他水冷液真係試都唔會試

P.S. Mayhem 配 PrimoChill Advanced LRT 係最正既Combo,Arcylic Tube就冇咩特別

TOP

我仲有半支用過既
同埋大半支未用既
可能我兩張290X
冷排又唔算多
令到水溫比較高
所以用咗一,兩個月就 ...
JayHon 發表於 2014-7-19 19:27


你果D黃黃地喺飛機油太多者Jay哥~~
終於蒲頭有咩新搞作

TOP

回覆  JayHon


冇野,明曬。

因為Mayhem自己有一隻Ice Dragon就係用Nano Silver Cyrstal 做道熱體的 :ha ...
DeFiniLoGy 發表於 2014-7-19 20:08


配Tygon喉先正

TOP

我係用ICE DRAGON先會變色
呢家用MAYHEMS就冇咁既情況喇
JayHon 發表於 2014-7-19 19:59


BTW,而家幾多度?

TOP

你果D黃黃地喺飛機油太多者Jay哥~~
終於蒲頭有咩新搞作
fatdumm 發表於 2014-7-19 20:29



    又顏X

TOP

如果使用 Mayhems pastel white
再用mayhems既染料 染做其他顏色 有冇問題?
d染料 會唔會染左係個水箱 block 之類到 ??

TOP

你果D黃黃地喺飛機油太多者Jay哥~~
終於蒲頭有咩新搞作
fatdumm 發表於 2014-7-19 20:29



冇呀 都係玩ELDER SCROLL

TOP