提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

點解EPC冇油冷區既

TOP

回復 10# ok041094

即使你用水冷,同樣可能要報廢的.

注: 你只需要食油就可以了. 若果你想油冷的話.

TOP

本帖最後由 royho 於 2013-9-13 16:49 編輯
回復  ok041094

即使你用水冷,同樣可能要報廢的.

注: 你只需要食油就可以了. 若果你想油冷的話. ...
polarhei 發表於 2013-9-13 16:36



師兄有咩牌子好介紹?
獅球嘜, 刀嘜, 紅燈, 萬歲 or 寶鼎?
定係要來佬嘢, 如Bertolli, Bontaste?
另外, 種類方面, 要芥花籽油, 栗米油定還是花生油?

TOP

回復 14# royho

雖然不需要外來的, 內地製就可以. 至於品牌, 我不太留意, 但紅燈會好一點的吧? 只留意誰便宜的先用. 因為要最少20升先可以做 (ATX平台).

最好是花生油, 其次是栗米油. 花生油原則上安全過其他款式.

注: 開始前, 先用平價計數機試油, 有人張貼如何試的了, 部份片段有人指點. 即使食油是不導電的也好, 仍然要謹慎處理.

不過, 與水冷一樣, 你需要水冷裝置才可以維持指定溫度,否則過了兩小時後, 你知道如何的了.

我查過PUGET, 既然水冷裝置是可以用礦物油都沒有問題的話, 問題不會很大.

TOP

師兄有咩牌子好介紹?
獅球嘜, 刀嘜, 紅燈, 萬歲 or 寶鼎?
定係要來佬嘢, 如Bertolli, Bontaste?
另外,  ...
royho 發表於 2013-9-13 16:43


roy兄出機,我出油

TOP

本帖最後由 royho 於 2013-9-13 18:04 編輯
roy兄出機,我出油
可愛老坑 發表於 2013-9-13 17:35


老坑, 唔好以為出油好著數, 我喜愛既Bertolli特純初搾橄欖油, 要過百蚊1L, 照專家所講, 你最少要買廿樽.   

oil_extravirgin.jpg

TOP

謝謝師兄賜教。

之不過…幾年前玩過一次水冷,嗰陣唔識野,就係用蒸餾水。點知…越用越熱,後來發覺原來裡 ...
sunny7day 發表於 2013-9-10 01:14


我跟黑人師兄一樣, 冷排接駁花洒喉用熱水沖一陣, 再用蒸餾水過水.
驚用蒸餾水生菌的話, 那就用專用水冷液, 殺菌/防銹一take過.

TOP

老坑, 唔好以為出油好著數, 我喜愛既Bertolli特純初搾橄欖油, 要過百蚊1L, 照專家所講, 你最少要買廿樽.: ...
royho 發表於 13/9/2013 18:03



    老坑出坑渠油比你咋

TOP

回復 15# polarhei


    講咁耐你仲唔出手?X5

TOP